- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
- pozostawaniu z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, ze może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
- Zarejestrowana nazwa i adres (z numerem kodu pocztowego) Wykonawcy
- Składając ofertę na usługę dostawy i montażu urządzeń sportowych
1. Oferuję/oferujemy wykonanie zamówienia za cenę łączną brutto …............. - Jednocześnie oświadczam, iż:
- Wykonawca oświadcza, że dostarczone urządzenia są wolne od jakichkolwiek usterek, fabrycznie nowe i nie są obciążone prawami na rzecz osób trzecich. Wykonawca oświadcza także, że urządzenia sportowe posiadają wymagane parametry techniczne, znajdują się w stanie nieuszkodzonym, są sprawne technicznie, spełniają wymagane polskim prawem normy.
- Zamówione urządzenia sportowe należy dostarczyć do Zespołu Szkół im. Br. Alojzego Kosiby, ul. J. Piłsudskiego 105, 32 – 020 Wieliczka do dnia 08 listopada 2017r.
- Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy w fabrycznych opakowaniach wraz z dokumentacją użytkową opisującą, w języku polskim funkcje i sposób eksploatacji urządzeń , instrukcjami obsługi, konserwacji, gwarancjami itp.
- Wykonawca zobowiązuje się do wniesienia, montażu urządzeń sportowych oraz przygotowania ich do użytkowania w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego.
- Koszty transportu i opakowania przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca.
- Wykonawca winien dostarczyć zamówione urządzenia Zamawiającemu po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu dostawy z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem.
aktualizacja strony
Aktualności
Wieliczka, dnia 10 października 2017 roku
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 3/2017
na zakup i usługę dostawy oraz montażu: urządzeń sportowych do Zespołu Szkół im. Br. Alojzego Kosiby w Wieliczce
(NINIEJSZE ZAPYTANIE MA FORMĘ ROZEZNANIA RYNKU I NIE STANOWI ZAPYTANIA OFERTOWEGO W ROZUMIENIU PRZEPISÓW USTAWY PZP.)
I. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń sportowych
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Stacjonarny rower treningowy pionowy - 1 szt., rower z oporem magnetycznym, min.8 stopniowa regulacja oporu, regulacja pionowa i pozioma siodełka, regulacja kąta nachylenia kierownicy, pulsometr wbudowany w kierownicę, pedały antypoślizgowe z zapięciami, rolki transportowe, waga koła zamachowego 9 kg, obciążenie maksymalne nie mniej niż 120 kg, stabilna konstrukcja zapewniająca bezpieczeństwo ćwiczącego. certyfikat, atest lub deklaracja zgodności z PN-EN zapewniające bezpieczne użytkowanie.
Gwarancja co najmniej 24 miesiące
2) Stepper z kolumną - 1 szt., opór magnetyczny, stabilna podstawa i kolumna z uchwytem, regulacja oporu min 8 poziomów obciążenia, regulacja wysokości stopni , antypoślizgowa powierzchnia stopni, obciążenie maksymalne nie mniej niż 120 kg, certyfikat, atest lub deklaracja zgodności z PN-EN zapewniające bezpieczne użytkowanie
Gwarancja co najmniej 24 miesiące
3) Orbitrek – szt.1, magnetyczny system oporu, regulacja oporu – min. 6 poziomów obciążenia, dotykowe sensory pulsu na kierownicy, mocne ruchome rękojeści, szerokie, antypoślizgowe platformy z regulacją pozycji , regulowana długość kroku, wyciszona pokrywa koła zamachowego, kółka transportowe, nakładki poziomujące na tylnym stabilizatorze, komputer z wyświetlaczem LCD, obciążenie maksymalne nie mniej niż 120 kg
certyfikat, atest lub deklaracja zgodności z PN-EN zapewniające bezpieczne użytkowanie
Gwarancja co najmniej 24 miesiące
4) Stacjonarny rower treningowy poziomy – 1 szt., rower z oporem magnetycznym, 8 stopniowa regulacja oporu, waga koła zamachowego 8 kg, podpórki zapewniające stabilność roweru, średnia wielkość ramy dla ćwiczących o wzroście do 180 cm, obciążenie maksymalne nie mniej niż 120 kg, pomiar pulsu, możliwość regulacji poszczególnych elementów takich jak: położenie siodełka, kąt nachylenia kierownicy, długość ramy oraz pasków przy pedałach, certyfikat, atest lub deklaracja zgodności z PN-EN zapewniające bezpieczne użytkowanie.
Gwarancja co najmniej 24 miesiące
5) Bieżnia elektryczna – 1 szt. obciążenie maksymalne: nie mniej niż 120 kg , zakres prędkości 0,5 – 16 km/h, wyposażona w: komputer z podświetlanym wyświetlaczem LCD wyświetlający: czas, prędkość, odległość oraz tętno ćwiczącego, regulację kąta nachylenia bieżni, boczne poręcze bezpieczeństwa na całej długości pasa bieżni, rolki transportowe, system amortyzacji, antypoślizgowy pas bieżny o długości min. 120 cm i szerokości min. 45 cm., boczne stopnie ochronne z antypoślizgową powierzchnią, przycisk/klucz bezpieczeństwa, konstrukcja składana, antypoślizgowe stopki, sensory pomiaru tętna, certyfikat, atest lub deklaracja zgodności z PN-EN zapewniające bezpieczne użytkowanie
Gwarancja co najmniej 24 miesiące.
3. Zamówienie obejmuje: zakup, transport, wniesienie oraz montaż urządzeń w siedzibie Zamawiającego w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego.
4. Dostawa musi zostać zrealizowana w terminie do 08 listopada 2017 roku na adres Zespół Szkół im. Br. Alojzego Kosiby w Wieliczce, ul. J. Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka. Termin dostawy powinien zostać ustalony wcześniej w związku z koniecznością dokonania odbioru przez upoważnionego pracownika.
5. Termin płatności: 14 dni od daty przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury/rachunku, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze/rachunku.
6. Faktura musi zostać wystawiona w następujący sposób:
1) jako nabywcę wskazuje się Powiat Wielicki NIP: 683-17-42-730, a jako odbiorcę Zespół Szkół im. Br. Alojzego Kosiby w Wieliczce – 32-020 Wieliczka ul. marsz. J. Piłsudskiego 105,
2) w przypadku braku możliwości technicznych spełnienia wymogu opisanego w pkt. 5 ppkt. 1) jako nabywcę należy wskazać Powiat Wielicki - Zespół Szkół im. Br. Alojzego Kosiby w Wieliczce – 32-020 Wieliczka ul. marsz. J. Piłsudskiego 105, NIP: 683-17-42-730,
Faktury VAT wystawione niezgodnie z pkt. 5 ppkt. 1) i 2) nie będą akceptowane.
7. Wykonawca oświadczy, że dostarczone urządzenia są wolne od jakichkolwiek usterek, fabrycznie nowe i nie są obciążone prawami na rzecz osób trzecich. Wykonawca oświadczy także, że urządzenia posiadają wymagane parametry techniczne, znajdują się w stanie nieuszkodzonym, są sprawne technicznie, spełniają wymagane polskim prawem normy.
8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy w fabrycznych opakowaniach wraz z dokumentacją użytkową opisującą, w języku polskim funkcje i sposób eksploatacji urządzeń, instrukcjami obsługi, konserwacji, gwarancjami itp.
9. Koszty transportu i opakowania przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca.
10. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad dostarczonych urządzeń na etapie odbioru technicznego przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do ich nieodpłatnej wymiany na nowe w terminie 5 dni od dnia zgłoszenia.
11. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny w miejscu użytkowania przedmiotu umowy lub odbierze go z miejsca użytkowania na własny koszt.
12. Dostawca nieodpłatnie usunie ujawnione wady w ciągu 10 dni od momentu ich zgłoszenia przez Zamawiającego, w okresie obowiązywania gwarancji, czas reakcji serwisu 3 dni.
13. Szczegółowe warunki gwarancji zawarte są w kartach gwarancyjnych, które zostaną wydane w dniu podpisania przez Strony bezusterkowego protokołu odbioru.
II. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
CPV 37440000-4 Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
III. Wymagania w stosunku do Wykonawcy:
Zamawiający nie precyzuje wymagań dla Wykonawcy.
IV. Inne warunki realizacji zamówienia:
1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy, iż nie zamierza lub zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia (jeżeli zamierza, musi określić części, które będzie powierzał podwykonawcom).
2. W przypadku niezłożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o którym mowa w pkt. 1 Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a oferta zostanie odrzucona.
3. Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa zgodnie z załączonym projektem umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
V. Warunki wykluczenia Wykonawcy:
Zamówienia udzielane przez Zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nimi osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy , a wykonawcą polegające w szczególności na:
VI. Kryterium oceny ofert:
100% cena
Liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena” obliczana będzie zgodnie z poniższym wzorem:
liczba punktów badanej oferty = (Cmin / Cbad) x 100%,
przy czym 1% odpowiada 1 pkt.,
gdzie:
Cmin – najniższa cena wśród badanych ofert
Cbad – cena oferty badanej.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbą punktów.
Mając na uwadze Państwa doświadczenie, zwracam się z prośbą o przygotowanie i przesłanie do Zespołu Szkół im. Br. Alojzego Kosiby kalkulacji niniejszej dostawy z użyciem formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Zaznaczam, że niniejsze zapytanie nie stanowi zapytania ofertowego w myśl przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i służy wyłącznie rozpoznaniu rynku. Udział w rozeznaniu rynku nie dotyczy wykonywania czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Proszę o przesłanie odpowiedzi do dnia 23 października 2017 r. do godz. 15.00 na adres: zss@powiatwielicki.pl Ofertę w formie tradycyjnej należy kierować na adres: Zespół Szkół im. Br. Alojzego Kosiby w Wieliczce, 32-020 Wieliczka, ul. Józefa Piłsudskiego 105 (sekretariat) – za termin złożenia oferty przyjmuje się datę wpływu dokumentu do sekretariatu.
W przypadku niejasności w treści zapytania wyjaśnień udziela Bożena Prochwicz – tel.12 289 17 43, 663522539
VII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www. zskosiby.wieliczka.pl
VIII. Załączniki:
1. Formularz oferty wraz z wymaganymi oświadczeniami.
2. Wzór umowy
Załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTY
…...........................................................................................................
…...........................................................................................................
Nr telefonu: …................................... Nr fax:............................................
e-mail: ….................................................................................................
NIP: …............................................ Regon:.............................................
KRS........................................................................................................
…...........................................................................................................
słownie: …............................................................................................................
w tym podatek VAT …............ %
2. Szczegółowy opis oferowanych urządzeń sportowych prezentujemy poniżej:
Lp. |
Nazwa artykułu |
Jednostka miary |
Ilość |
Cena jednostkowa netto w zł |
Cena jednostkowa brutto w zł |
|
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1 |
Stacjonarny rower treningowy pionowy |
szt. |
1 |
|
|
2 |
Stacjonarny rower treningowy poziomy |
szt. |
1 |
|
|
3 |
Stepper z kolumną |
szt. |
1 |
|
|
4 |
Orbitrek |
szt. |
1 |
|
|
5 |
Bieżnia elektryczna |
szt. |
1 |
|
|
|
OGÓŁEM |
- |
- |
|
|
3. Jednocześnie informujemy, że w przypadku wyboru naszej oferty zobowiązujemy się do zawarcia umowy zgodnie z załączonym wzorem.
1. TAK – NIE* - zamierzam powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia. Zamierzam powierzyć …..........................................................
…............................................................................................................
…............................................................................................................
TAK – NIE* - nie podlegamy wykluczeniu w związku z wymogiem, iż Zamówienia udzielane przez Zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nimi osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy , a wykonawcą polegające w szczególności na:
1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
5. pozostawaniu z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, ze może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
Miejscowość: …............... Data ….............
…..........................................
Podpis(y) osób(y) upoważnionej(ych)
do reprezentowania Wykonawcy
* skreślić niewłaściwe
Załącznik nr 2
PROJEKT UMOWY
zawarta w dniu ………………………… r. w Wieliczce
pomiędzy:
Powiatem Wielickim –Zespołem Szkół im. Br. Alojzego Kosiby w Wieliczce, ul. Józefa Piłsudskiego 105, w imieniu którego działa:
Bożena Prochwicz – Dyrektor
Zwanym dalej Zamawiającym,
a
…………………………………………………………………………………………………
reprezentowanym przez ………………………………………………………………...........
Zwanym w treści umowy Wykonawcą
W rezultacie dokonania przez Zamawiającego wyboru oferty bez zastosowania zasad i trybu postępowania określonego w ustawie Prawo Zamówień Publicznych.
§ 1
1. Przedmiotem umowy jest dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń sportowych:
1) Stacjonarny rower treningowy pionowy 1 szt.
2) Stacjonarny rower treningowy poziomy 1 szt.
3) Orbitrek 1szt.
4) Stepper z kolumną 1 szt.
5) Bieżnia elektryczna 1 szt.
§ 2
1. Wykonawca otrzyma za wykonanie zamówienia zapłatę zgodną z ofertą przedstawioną w formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego w kwocie …….. zł brutto: (słownie: ……………) obejmującej cenę netto ….. zł oraz podatek VAT …% w kwocie………. zł.
2. Zapłata obejmuje wszystkie koszty i opłaty dodatkowe jakie Wykonawca poniesie w związku z wykonywaniem umowy.
3. Zapłata za wykonanie zamówienia nastąpi po zrealizowaniu dostawy potwierdzonej protokółem odbioru stanowiącym załącznik nr 1 do umowy na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę.
4. Za datę zapłaty strony ustalają dzień, w którym Zamawiający wydał swojemu bankowi polecenie przelewu na rachunek Wykonawcy.
5. Należność za wykonanie umowy będzie przekazana przelewem na konto Wykonawcy nr………………………w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
6. Faktura musi zostać wystawiona w następujący sposób:
1) jako nabywcę wskazuje się Powiat Wielicki NIP: 683-17-42-730, a jako odbiorcę
Zespół Szkół im. Br. Alojzego Kosiby w Wieliczce – 32- 020 Wieliczka ul J.
Piłsudskiego 105,
2) w przypadku braku możliwości technicznych spełnienia wymogu opisanego w ust. 6
pkt. 1
jako nabywcę należy wskazać Powiat Wielicki - Zespół Szkół im. Br. Alojzego
Kosiby w Wieliczce, 32-020 Wieliczka ul. J. Piłsudskiego 105, NIP: 683-17-42-730,
3) Faktury VAT wystawione niezgodnie z ust. 6 pkt. 1 i 2 nie będą akceptowane.
§ 3
1. Wykonawca udziela na dostarczone urządzenia 24-miesięcznej gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru.
§ 4
1. Wykonawca zobowiązany jest do zapłacenia Zamawiającemu następujących kar umownych:
1) w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca – 25% wynagrodzenia brutto określonego w § 2 ust. 1.
2) za opóźnienie Wykonawcy w wykonaniu przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 ust. 1 – 1 % wynagrodzenia brutto określonego w § 2 ust. 1 za każdy dzień opóźnienia, liczony od terminu określonego w § 1 ust. 3;
2. Strony uzgadniają, że w razie naliczenia przez Zamawiającego kar umownych, Zamawiający potrąci z wynagrodzenia kwotę stanowiącą równowartość tych kar i tak pomniejszone wynagrodzenie wypłaci Wykonawcy.
3. Zamawiający może dochodzić na zasadach ogólnych odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych.
§ 5
1. Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednią bazą i środkami do wykonania przedmiotu niniejszej umowy.
2. Osobą do kontaktu ze strony Zamawiającego jest: Bożena Prochwicz tel. 12 289 17 43, 663522539
3. Osobą do kontaktu ze strony Wykonawcy jest: …………………………………………………
§ 6
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 7
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
§ 8
Spory wynikłe na tle wykonania niniejszej umowy, strony oddają do rozpoznania przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
§ 9
Umowa zostaje spisana w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, jeden dla Wykonawcy i dwa dla Zamawiającego.
Zamawiający Wykonawca
Załącznik nr 1 do umowy nr.. z dnia …
PROTOKÓŁ DOSTAWY
Wykonawca: …………… z siedzibą …………….. posługujący się numerem NIP: …………….., REGON: ……………..
Zamawiający: Powiat Wielicki – Zespół Szkół im. Br. Alojzego Kosiby ul. J. Piłsudskiego 105,
32 -02 Wieliczka
Odbierający: Zespół Szkół im. Br. Alojzego Kosiby ul. J. Piłsudskiego 105. 32 -020 Wieliczka
Niniejszym potwierdzam dostarczenie przez Wykonawcę w dniu ............. ........... 2017 r. - na podstawie umowy nr ……… z dnia ………….. 2017 r. niżej wymienionych urządzeń sportowych:
Stacjonarny rower treningowy pionowy 1 szt
Stacjonarny rower treningowy poziomy 1 szt
Orbitrek 1 szt.
Stepper z kolumną 1 szt.
Bieżnia elektryczna 1 szt.
Uwagi: .......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
............................................. ....................... ...............................................................................
podpis przedstawiciela Wykonawcy podpis przedstawiciela Zamawiającego
Publikacja dnia: 11.10.2017
Dokument z dnia: 11.10.2017
Dokument oglądany razy: 2155